[ Úvodní stránka › Účetní služby ]
Naše účetní služby nabízíme klientům v těchto základních formách spolupráce:
___________________________________________________
Vedení (zpracování) účetnictví předpokládá úzkou spolupráci mezi naší společností a klientem. Na tyto služby je sepsána podrobná smlouva, jejíž součástí je obvykle i plná moc k zastupování klienta při jednání s úřady. Samozřejmou nutností je naprosté zachování mlčenlivosti o poměrech klienta, které v průběhu poskytování našich služeb zjistíme. Tato zásada je uvedena i ve smlouvě o poskytování účetních služeb.
Celý proces zpracování účetnictví obvykle probíhá tak, že v dohodnutém intervalu se dostaví pracovník naší společnosti na pracoviště klienta, kde přebere účetní doklady za dané období (nejčastěji měsíc, popř. čtvrtletí, možné jsou však i odlišné intervaly). Tyto doklady jsou zpracovány v naší kanceláři a po jejich zpracování jsou vráceny klientovi. Na místě jsou pak dořešeny nejasnosti či problémové oblasti.
Klientům, kteří aktivně používají nejmodernější informační technologie, nabízíme i vysoce progresivní a efektivní způsob vedení účetnictví, kdy pro přístup k účetním knihám i účetním dokladům využíváme účinné a bezpečné možnosti dálkového přístupu. Protože tento způsob vedení účetnictví je individuálně nastaven pro každého klienta, rádi s Vámi vstoupíme v jednání o konkrétních postupech a představách. Kontakujte nás, prosím.
Zpracování mezd a mzdové agendy, které je standardní součástí měsíčního zpracování, se obvykle provádí v naší kanceláři na základě předem zaslaných podkladů pro výpočet mezd Vašich pracovníků. Součástí zpracování mezd je i komplexní vedení personální agendy, příprava přihlášek a odhlášek na správě sociálního zabezpečení a na zdravotních pojišťovnách, vypracování evidenčních listů důchodového pojištění (ELDP) atd.
Samozřejmou součástí našich účetních služeb je i „pochůzková činnost“, tedy odevzdání všech výkazů, přehledů či daňových přiznání na příslušných úřadech.
V případě nutnosti jednání s úřady je v ceně zpracování zahrnuto i jednání s těmito úřady, a to na základě plné moci, která je buď udělena naší společnosti přimo ve smlouvě nebo individuálně pro každé jednotlivé jednání.
Součástí zpracování je i „hlídání“ všech termínů pro příslušné odvody daní a pojistného, vyplňování daňových přiznání a dalších souvisejících formulářů.
Koncem účetního a zdaňovacího období zpracujeme Vaši roční účetní
závěrku a daňové přiznání k dani z příjmů. V případě
potřeby se budeme účastnit i pravidelných inventur majetku a závazků.
___________________________________________________
Účetní poradenství je určeno zejména pro klienty, kteří si své účetnictví vedou sami, popř. jim je vede jiný subjekt. V některých situacích však potřebují poradit s problematickými okruhy, porovnat svůj názor s jinými názory či „dostat z problému“.
Právě pro tyto případy je zde naše účetní poradenství. Nabízíme Vám především:
© 2012, 2013, 2014 Zauctuj.cz